22. dubna 2010 v 16:18
k te brozove. stezovala sznumime psat carky, znas tmusi naucit... brali sme privlatek nekolikanasobny a postupne rozvijejici, pak sme psali diktat, dkereo dala primou rec, ae tyhlety privlastky n... a o5 rika, znumime psat carky... po diktatu nam vysvetlila, jak tj... melo btbyt obracene. spousta lidi ani nvedela (ja tvedel, ae spatne), zv prime reci sou nede vubec nake carky, nmela nam z tho davat diktat, z kereo sme dstali 4ky...
jinak jazyk sda ucit dobre, metody bilkove mi dost vyhovovali. a v pravopise jmnoho mist k diskuzi, casto s ni souhlasim, obcas n a v tekto pripadek bmela byt okotna prijmout muj pohled a zamyslet snad nim, esi ona ce, abykom my delali came.
pak tu jfakt, zsmoc numim delat zapisky z vykladu... tjmoje kipa, j, dneska na tabuli pisou jen mrzilek a dudykova. z presnyk zapisku na tabuli smi ucilo lepe, n.
ohledne literatury tho rika moc, n... ja nvm, v ucebnici jtreba o vergiliovi 1 octavec na 1/3 stranky, ona mu venuje hodinu (resp. 2. pulku jedne a 1. pulku druhe). v pripade vykladu thoto typu sesit absolurne vypadava cdzdroju uceni, pac tim zsstiham psat jen malo, tak streba napisu npodctatnou vec a naopak neco duleziteo n... taze sjtreba ucit z ucebnice...: 1) k tomu nbyl potreba hodinovy vyklad o vergiliovi, dyz z neo nic nmam, 2) ani ucebnice nmusi kopirocat jeji presne prectavy o latce, tedy tam muze neco nbyt v naopak byt neco, cpo nas nce...
a kapitola sama o sobe sou ctenarske deniky...! jako j, vecina topise z netu... ae ja n, ja nad tim travim hodiny ctenim a dbrzkeo rana tjak puk pisu a jak blbecek, sraduju, zsem dstal 1 z cestiny a ona tomu pak dava malou vahu, zmi zpomeru znamek cca 1, 1, 3-, 4 vykazi prumer jakoze 3-, tak nek ide dkelu...
a cdnudnosti... ANO, jeji vyklad i vyraz juplne nudny!
tedy shrnuti, tematicke pisemky (pokud mozno caste s malou vahou misto ridkyk s zcela zasadni vahou), okota diskutovat, veci vaha ctenarskym denikum... a pokud btels byt vyslovene hodna, mohla bpsat zapisky na tabuli...
