Neustále se setkávate s odmítáním vaší kreativity zvlášť v oblasti tak krásné jako je spam? Nezoufejte, konečně jste našli to správné místo! Stačí sjet kurzorem o kousek níž...
Věděli jste, že:
-> Spam diskuze se vyprazdňuje pravidelně po zahlcení 2000 příspěvky?
-> se sem smějí psát hypertextové odkazy?
-> jednoduše sepsaná pravidla naleznete v rubrice PTW?
Spam, spam, spam, spam!
TV - Nora spol. ©2012
neustale se setkavate s otmitanim vasi kreativiti svlast v oplasti tak krasne iako ie spam? nesouveite, konetsne iste nasli to spravne misto! statsi siet kursorem o kousek nis...
veteli iste, se:
-> spam tiskuse se viprastnuie pravitelne po sa'ltseni 2000 prispevki?
-> se sem smeii psat 'ipertekstove otkasi?
-> ietnotuse sepsana pravitla nalesnete v rupritse ptv?
spam, spam ,spam, spam!
tv - nora spol. ©2012
25. května 2014 v 22:13
potihcpd
gen, genom, reverzni transkriptaza, kayrotyp, mutace, aberace, chromozom, krizeni...grrrr!!!!!
13. května 2014 v 01:02
Firefox
Dobry den, pane profesore,
strategie, kterou hodlame s ***** udelat bude tahovka pro 2 hrace, ti se budou stridat v tazich po sobe. Bude se hrat na hraci plose 20x20 policek. Bude tam kurzor, kterym se bude hrac pomoci sipek po mape pohybovat. Na policku bude bud nejaka budova ci skupina jednotek. Hra nebude moc graficky propracovana, policko bude zrejme pouze zaplneno barvou hrace a na tom bude napsano o co se jedna (typ budovy ci pocet a druh pritomnych jednotek). Naproti tomu bychom radi udelali vic typu budov a jednotek, ktere by se dali behem hry vylepsovat. Jednotky se budou pohybovat podle sve rychlosti po polickach za kolo. Kazda bude mit nejakou silu a obranu, podle toho se bude vyhodnocovat bitva, kdyz se nepratelske jednotky setkaji na jednom policku. Hru planujeme situovat do obdobi recko-perskych valek, takze je mozne, ze tam dame na vyber z techto dvou narodu. Po strane bude hraci panel, ktery bude zobrazovat informace o aktualne oznacenem policku. Samotne hre by melo predchazet okno s nabidkou, kde by krome spusteni hry byla i nejaka nastaveni (narody, barvy a jmena hracu) nebo informace o hre ci manual. ***** me prelmuvil, abychom hru nedelali v latine, ale v cestine... Nemame v planu vytvaret AI pro moznost hrani proti pocitaci.
Snad jsme si nevytycili az prilis slozity cil. Pocitame s tim, ze to da praci.